Menu Sluiten

Meld je aan! Versierwedstrijd Koningsdag 2021

Oranjevereniging Leersum organiseert dit jaar een Koningsdag Versierwedstrijd voor en door alle inwoners, met extra aandacht voor de Leersumse ondernemers. Iedereen die meedoet, maakt kans op mooie prijzen, die bij een aantal Leersumse winkels en bedrijven kunnen worden uitgegeven. Win-win voor de Leersumse inwoners én de ondernemers!

Leuk dat je meedoet aan de Versierwedstrijd! Via onderstaand formulier kan je je opgeven als deelnemer. Er worden mooie prijzen toegekend aan de top 5. We vragen je om je adres, zodat onze jury je huis niet overslaat.
Je contactgegevens hebben we natuurlijk nodig om je te laten weten dat je gewonnen hebt!
Geen zorgen, zodra Koningsdag voorbij is en de prijzen zijn uitgereikt, worden je gegevens niet langer bewaard.

Op Koningsdag gaat onze jury op pad om de woningen van alle deelnemers te bekijken en te beoordelen. De top 5 wint prachtige prijzen. Dat Leersum met Koningsdag 2021 zo mooi versierd is, is natuurlijk al een feest. En om iedereen echt te motiveren hebben we een flinke prijzenpot klaarstaan.

Op deze Versierwedstrijd zijn deelnamevoorwaarden van toepassing.