Koningsdag programma

Het Oranjeboekje kan vanaf vandaag bij iedereen op de deurmat of in de brievenbus belanden. Onze geweldige vrijwillige bezorgers gaan er voor zorgen dat het uiterlijk met Pasen bij iedereen bezorgd is!

In het Oranjeboekje staat de uitgebreide programmering van Koningsdag 2022, hieronder vind je het in een notendop (de tijden zijn ‘ongeveer’).

07:00 Luilak ontbijt bij het terras van De Binder bar
09:15 We hijsen de vlag en starten Koningsdag
09:30 Optocht versierde fietsjes i.s.m. EMM
10:00 Aubade i.s.m. EMM en RidgeVoices
10:00 Starten allerlei leuke activiteiten, zoals de Kleedjesmarkt – je mag vanaf 8 uur al een mooi plekje uitzoeken; ook de Brandweer en Scouting Zuylensteyn starten rond 10 uur met hun activiteiten en natuurlijk de springkussens, knutseltafel en schminkmeiden!
11:00 trapt het Muziekplein af met Blomdance en tot het einde van de dag is er de hele dag iets te zien, dansen en mee te zingen! De Kidz-DJ maakt er een feest van om 15:00 en als spetterende afsluiter een optreden van Vieze Jack om 18:00.

Natuurlijk wordt er ook aan de inwendige mens gedacht, op het Horecaplein is er de hele dag genoeg te eten en drinken.

We zien jullie heel graag op Koningsdag! Volg ons ook op Facebook!