Menu Sluiten

Gezocht! Vrijwilliger social media

Ben jij thuis in de wereld van Facebook, YouTube en Instagram? Heb je goede ideeën over hoe we de inwoners van Leersum online kunnen bereiken en/of ben je creatief of gewoon erg enthousiast? Schrijf je makkelijk een korte tekst en vind je het leuk om online berichten bij te houden? Reageer dan nu.

Het bestuur van de Oranjevereniging Leersum is op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger. Als vrijwilliger social media houd je je bezig met het delen van nieuws en onze acties in aanloop naar onder andere Sinterklaas en Koningsdag. Je werkt daarbij samen met een vrijwilliger communicatie. Je komt terecht in een enthousiast bestuur. Wij vergaderen gemiddeld zeven keer per jaar op verschillende momenten van de week in de avonduren. Dat doen we digitaal en als het kan, in de Binder.

Even voorstellen
Elly Hooiveld is algemeen bestuurslid en draait al een aantal jaren mee. Een jaar geleden kwamen daar Jeanine Roos (voorzitter), Maarten Bobeldijk (secretaris) en Marka Mollema (penningmeester) bij. Daarnaast werken we samen met vrijwilligers en verschillende partijen in Leersum.

Waarom vrijwilliger worden?

• Je mag meedenken en meebeslissen over acties.
  • Je kan veel leren op gebied van overleg, samenwerking en communicatie.
  • Je werkt mee aan geweldige Leersumse evenementen.

Geïnteresseerd of wil je meer informatie? Bel Jeanine Roos tel. 06-3473 5421 of vul je gegevens in via ons contactformulier https://oranjeverenigingleersum.nl/contact/ We nemen dan dezelfde week contact met je op.